Biofreeze gél 59ml

Biofreeze gél 59ml

6,80 €
5,67 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Chladivý gél proti bolesti chrbta, svalov a kĺbov na báze mentolu. Neobsahuje žiadne analgetické látky, pôsobí lokálne, nezaťažuje zbytočne celý organizmus ako lieky proti bolesti. Biofreeze pôsobí ako lokálna kryoterapia.

Biofreeze sa rýchlo vstrebáva, nezanecháva pocit mastnoty. Prípravok stačí naniesť, nie je nutné ho vtierať alebo vmasírovať do pokožky. Účinok nastupuje rýchlo a vydrží viac ako tri hodiny. Uľaví od bolesti svalstva a kĺbov pri poranení, natiahnutí alebo preťažení. Mimoriadne vhodný pri zápalových ochoreniach kĺbov (artritída, artróza).

V porovnaní s ľadovaním alebo tabletkami proti bolesti má Biofreeze nesporné výhody:
  • rýchla a jednoduchá aplikácia
  • nespôsobuje zatuhnutie ošetrovanej časti tela
  • nespôsobí necitlivosť pokožky
  • neobmedzuje v pohybe a ďalšej aktivite
  • neovplyvňuje pozornosť, nespôsobuje ospalosť alebo spomalené reakcie
  • pôsobí rýchlo a do hĺbky
  • pôsobí cielene a lokálne
  • je poruke aj pri športe alebo turistike
  • účinok vydrží viac ako tri hodiny
  • vhodný aj pre deti už od 2 rokov veku

Použitie: Naneste gél v tenkej vrstve na postihnuté miesto. Nie je nutné vtierať do pokožky. Použite tri, najviac štyrikrát denne. Po aplikácii si umyte ruky v studenej vode.

Upozornenie: Vyhnite sa kontaktu s očami, sliznicami, neaplikujte na poranenú a podráždenú pokožku. Nekombinujte s inými masážnymi prostriedkami. Miesto aplikácie neobväzujte a nenahrievajte! Biofreeze je vhodný pre dospelých a deti od 2 rokov. Používajte výhradne zvonku. Tehotné a dojčiace ženy, deti mladšie ako 2 roky a osoby s citlivou pokožkou by mali použitie prípravku konzultovať s lekárom.

Zloženie: Isopropyl Alcohol, voda, bylinný extrakt (Ilex paraguariensis), Carbomer, Triethanolamine, Mentol, Camphor, Silicon Dioxide, Methylparaben, Glycerin, Propylene Glycol, E 102, E 133

 

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás