Horčíkový olej s OptiMSM 200ml

Horčíkový olej s OptiMSM 200ml

18,00 €
15,00 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
18,00 €
15,00 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 7. 2024 u vás)
Info o doručení

Prírodný horčíkový olej s obsahom MSM (metylsulfonylmetán) určený na bolestivé kĺby a svaly. Pomáha udržiavať normálne funkcie svalov, pôsobí priaznivo na psychiku, uľavuje od únavy a vyčerpania a zmierňuje stres. Až 28% koncentrácia magnézia spoločne s MSM je vhodným doplnkom pre všetkých, ktorí vyznávajú aktívny životný štýl.

Magnézium dodáva telu energiu, podporuje imunitný systém a správnu funkciu svalstva. Okrem toho sú jeho účinky vhodné pri zvýšenom stresovom vypätí. MSM má zase priaznivé účinky na kĺby.

Horčíkový olej je 100% prírodný a bez konzervačných látok. Pochádza z morského dna Zechstein, kde je 250 miliónov rokov chránený od vonkajšieho vplyvu, čo zaisťuje najčistejšiu formu chloridu horečnatého.

Použitie: Odporúčaná denná dávka je 2,5 ml (257 mg horčíka a 312 mg MSM). Vďaka svojmu zloženiu a aplikácii pomocou spreja sa olej ľahko vstrebáva. Aplikujte ho na problematické miesto, vmasírujte do pokožky a nechajte pôsobiť. Po nanesení sa môže na pokožke vyskytnúť začervenanie, alebo môžete cítiť brnenie, pokiaľ tieto reakcie neodznejú do 20 minút, olej zmyte vodou. Jemné štípanie a brnenie pokožky sú pri vyššej potrebe horčíka prirodzené.

Balenie: 200 ml

Upozornenie: Vyhnite sa oblasti očí a neaplikujte olej na čerstvo oholenú alebo poranenú pokožku. Produkt uchovávajte mimo dosahu detí.

Zloženie: Aqua, Magnesium Chloride, Dimethyl Sulfone (MSM), Magnesium Sulfate, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Calcium Chloride

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás