Jednorazové plachty 100m x 70cm

Jednorazové plachty 100m x 70cm

8,90 €
7,42 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
8,90 €
7,42 €bez DPH
SKLADOM 15 a viac ks (14. 10. 2024 u vás)
Info o doručení

Jednorazové plachty z netkanej textílie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotyk príjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický štandard a ekonomické riešenie pre vašu prevádzku.

Balenie: rolka 100m x 70cm

Recenzie 11

Mallerné Zsuzsi
2.7.2024

Super, že sú dostupné aj v rolke. Používam len také. Pohodlné, ekonomické riešenie

0.0.0
velvesa
Alena K.
7.2.2024

Jednorazové plachty v rolke uchytené v držiaku na masážnom stole sú nachystané na bleskové použitie a mne konkrétne veľmi šetria čas. Veľmi odporúčam

0.0.0
velvesa
P.Valach
28.1.2024

Som veľmi spokojný

0.0.0
velvesa
Peter
28.12.2023

Velka spokojnost,rychle dorucenie

0.0.0
velvesa
Shabika masszázs
19.5.2023

Obchod je super, objednávanie je rýchle, produkt je presne tak perfektný, aký má byť.

0.0.0
velvesa
Zsuzsa
23.3.2023

Jedným slovom... Perfektné! S produktom som veľmi spokojná! Pokiaľ bude k dispozícii, kúpim iba toto.

0.0.0
velvesa
Honza206
11.12.2022

Spokojný používam len vaše

0.0.0
velvesa
Barbora Holubova
26.10.2022

Skvelé, používam ho už dva roky, kupujem len tieto, som veľmi spokojná.

0.0.0
velvesa
Marian
17.5.2022

Môžem povedať len to, že tieto plachty sú lacným riešením vysokého hygienického štandardu. Sú praktické. Existuje aj perforovaná verzia, na každých 100 cm. Odporúčam ich

0.0.0
velvesa
Fyziobet, s.r.o.
31.1.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
3.9.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás