Jednorazová plachta 500m x 80cm | velvesa.sk

Jednorazové plachty 500m x 80cm

Jednorazové plachty 500m x 80cm

42,90 €
35,75 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
42,90 €
35,75 €bez DPH

Jednorazové plachty z netkanej textílie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotyk príjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický štandard a ekonomické riešenie pre vašu prevádzku.

Balenie: rolka 500m x 80cm

Recenzie 10

Miroslav
18.1.2023

Pre naše potreby v ordinácii je ideálna.

0.0.0
velvesa
I.I.Ghioc Ana Luiza
23.12.2022

Veľmi spokojná vo všetkých smeroch.

0.0.0
velvesa
Lucie
2.12.2022

S produktom som úplne spokojná. Objednávam už dlho. Pevný, netrhá sa.

0.0.0
velvesa
Květuše Simonová
10.11.2022

Som maximálne spokojná s kvalitou produktu, je širšia, čo som potrebovala a netrhá sa, čo je skvelé. Rýchle dodanie. Ďakujem

0.0.0
velvesa
Stepanka
26.10.2022

Ako jednorazová jemná plachta pre klienta fyzioterapie funguje dobre, netrhá sa ani pri cvičení. Bohužiaľ nemá perforáciu, treba ju strihať.

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Odporúčame v tom prípade strihané plachty 20ks alebo 50ks rozmeru 200 x 80 cm.

27.10.2022
velvesa
Kamenný Vesmír
27.7.2022

Kvalitný materiál, netrhá sa, pekne sa s ním pracuje, šírka vyhovujúca. Odporúčam a zároveň aj túto firmu, pretože sme spokojní s rýchlym dodaním.

0.0.0
velvesa
Nicoleta Oprea
22.6.2022

Veľmi kvalitný materiál.

0.0.0
velvesa
Anna.Pustow
2.5.2022

Používam na lehátko DS-01, 80 cm šírka mi pri masážach vyhovuje viac ako 70 a 60 cm plachty, materiál sa netrhá a je vzdušný a jemný na dotyk.

0.0.0
velvesa
Denis
22.1.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100%

0.0.0
velvesa
Ljubov Benešová
10.4.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100%

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií