Sada masážnych kameňov v bambusovej krabičke 60ks | velvesa.sk

Lávové kamene Lipt® Pro 60ks W

Lávové kamene Lipt® Pro 60ks W

103,00 €
85,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
103,00 €
85,83 €bez DPH

Profesionálna sada lávových, mramorových kameňov a čakrových kamienkov pre masérov v praktickej bambusovej krabičke. Kamene majú rozličné veľkosti a tvary pre masáž rôznych častí tela, hlavy aj tváre.

Lávové kamene sú vyrobené zo 100% čadiča, rýchlo sa zohrejú a dlhodobo udržiavajú teplo. Sú ručne leštené a majú hladké, oblé hrany, vďaka ktorým jednoducho kĺžu po pokožke.

Nahriate čadičové kamene na tele pôsobia veľmi príjemne, dokonale zrelaxujú telo aj myseľ, prehrievajú pokožku a uvoľňujú napäté svalstvo a kĺby. Mramorové kamene slúžia na chladivú masáž, pomáhajú zmierňiť opuchy, zápaly a bolesti po namáhavej fyzickej aktivite.

Striedaním teplých a studených kameňov sa stimuluje krvný obeh, ošetrovaná oblasť je dobre prekrvená. Pokožka je po procedúra spevnená a svieža.

Sada obsahuje:
3 extra veľké kamene na šiju, brucho a driek (11,4 x 7,65 x 2,8 cm)
6 veľkých kameňov na chrbát a lopatky (7,5 x 5,65 x 2,8 cm)
10 stredných kameňov na nohy, ruky a dlane (6,65 x 4,8 x 1,65 cm)
6 malých oválnych kameňov na čelo, hlavu a temeno (3,6 x 2,7 x 1,6 cm)
8 medziprstových kameňov (3,5 x 2,75 x 0,85 cm)
6 malých tvárových kameňov (2,2 x 0,9 cm)
8 spinálnych kameňov (4,5 x 0,85 cm)
2 pozdĺžne kamene na hĺbkovú masáž (7,7 x 2,85 x 1,7 cm)
4 oválne mramorové kamene na chladivú terapiu (4,1 x 3,1 x 1 cm)
7 farebných kamienkov na čakry

Balenie: 60 ks masážnych kameňov v drevenej krabičke

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií