Skladací masážny stôl Lipt D-05, oranžový | velvesa.sk

Masážny stôl Lipt® D-05

Masážny stôl Lipt® D-05 Oranžová
Masážny stôl Lipt® D-05 Krémová
Masážny stôl Lipt® D-05 Modrá
Masážny stôl Lipt® D-05 Tyrkysová
Masážny stôl Lipt® D-05 Čierna
Masážny stôl Lipt® D-05
Masážny stôl Lipt® D-05
Masážny stôl Lipt® D-05
Masážny stôl Lipt® D-05
Masážny stôl Lipt® D-05
Masážny stôl Lipt® D-05
Masážny stôl Lipt® D-05

Masážny stôl Lipt® D-05

135,00 €
112,50 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
135,00 €
112,50 €bez DPH

K dispozícii behom okamihu

Masérske lehátko Lipt D-05 je plnohodnotný a stabilný masérsky stôl, ktorý za okamih zložíte a prenesiete, kam treba. Poslúži ako masérsky stôl do každodennej prevádzky v masážnom salóne a tiež ako prenosný mobilný stôl pre maséra, ktorý za svojou klientelou cestuje. Toto masážne lehátko oceňujú športoví maséri a fyzioterapeuti, ktorí ho môžu vziať so sebou na preteky, alebo iné športové podujatia. Hodí sa aj pre kozmetičky alebo ako vyšetrovacie lôžko pri rôznych typoch terapií. Konštrukcia lehátka je z kvalitného bukového dreva, ktoré je ľahké, ale veľmi pevné. Dostatočnú pevnosť a stabilitu zabezpečuje aj systém oceľových laniek. Rozloženie a skladanie lehátka je skutočne jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani pol minúty.

“

Nastavenie vždy podľa potreby

Praktické drevené matice umožňujú nastavenie požadovanej výšky lehátka bez náradia. Lehátko sa dá výškovo nastaviť od 62 do 84,5 cm. K dispozícií je osem prednastavených polôh po 3,2 centimetroch a nastaviteľná je aj poloha a sklon podhlavníka pomocou rýchloupínacieho mechanizmu. Otvor pre tvár je krytý zátkou, ktorú možno v prípade potreby jednoducho vytiahnuť.

“

Kvalitná koženka a vysoký komfort

Lehátko čalúnené kvalitnou koženkou, ktorá sa ľahko udržiava v dokonalej čistote a vystlané molitanom s vysokou hustotou v hrúbke 4 cm ponúka príjemný komfort pre klienta. Nová konštrukcia má dosky medzi nohami vyrezané – vznikol tak väčší priestor pre nohy maséra, čo umožňuje lepší prístup pri masáži tváre alebo šije. Pre zvýšenie bezpečnosti, stability a ochranu podlahy sú nohy lehátka Lipt D-05 vybavené bielymi gumovými protišmykovými podložkami. Masérsky stôl Lipt-D05 ponúkame vo viacerých farebných prevedeniach.

Bohaté príslušenstvo a jednoduchý transport

V cene masážneho stola je ďalšie príslušenstvo: podhlavník, držiak podhlavníka, opierka rúk a postranné opierky rúk. Všetko príslušenstvo je odnímateľné a možno ho uložiť do priestoru vo vnútri samotného masážneho lehátka. Pre bezpečný a pohodlný transport sa lehátko aj s príslušenstvom dá jednoducho a rýchlo zložiť do praktickej transportnej tašky z pevného textilného materiálu, ktorá spoľahlivo chráni predovšetkým koženkový poťah pred mechanickým poškodením a zašpinením a umožní mať všetko vybavenie pekne pohromade.

Rozložené lehátko

Šírka

70 cm

Šírka s opierkami

97,5 cm

Nastaviteľná výška

62 - 84,5 cm

Dĺžka

195 cm

Dĺžka s podhlavníkom

226 cm

Zložené lehátko

Šírka

97,5 cm

Výška

70 cm

Hrúbka

17,5 cm

Ďalšie parametre

Hrúbka molitánu

4 cm

Nosnosť dynamická

130 kg

Nosnosť statická

250 kg

Váha bez príslušenstva

14,2 kg

Váha s príslušenstvom

15,9 kg

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Máte otázku k produktu?

Spýtajte sa odborníka

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií