Medistik Dual Stick

Medistik Dual Stick

17,00 €
14,17 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Medistik - chrbát, ramená, kolená, lakte, krčná chrbtica, nohy, zápästia.
Účinný masážny prípravok na stuhnuté svaly a kĺby, hreje i chladí zároveň. Pomáha tak, ako to práve potrebujete. Vyskúšajte výrobok s maximálnym percentom účinnej zložky. Bez bolesti svalov, kĺbov, chrbta, hlavy, krčnej chrbtice dôjdete ďalej. Rýchly efekt, kvalita, praktické balenie.

MEDISTIK  DUAL stick -  pomáha tak, ako to potrebujete:
Múdry výrobok – vďaka unikátnemu zloženiu hreje i chladí podľa stavu tkaniva.
Vysoký obsah účinných zložiek – maximum hrejivej zložky v EU,  zloženie viď tabuľka nižšie
Spoľahlivý a rýchly efekt – účinné látky prenikajú do hĺbky, prekrvujú  tkanivo a jeho okolie a tým napomáhajú obnovovať funkcie a detoxikáciu postihnutého miesta. Výhodou je rýchle riešenie v akútnom prípade. Medistik v priebehu niekoľkých minút uvolňuje svalové spazmy pri športovom alebo inom fyzickom alebo pracovnom preťažení a zmierňuje, prípadne úplne odstraňuje bolesť.
Jednoduchá aplikácia – jednoduché použitie na cestách, kedykoľvek a kdekoľvek , rýchlo, pohodlne, bez nutnosti roztierania rukou, Stačí vysunúť a potrieť:  APPLY & GO
Lokálna aplikácia len v mieste bolesti nezaťažuje tráviaci aparát tak, ako lieky. Medistik nezafarbuje kontaktné materiály, neobsahuje parabény.

Použitie:
Pri športe a náročnej fyzickej aktivite. Medistik má vďaka svojmu zloženiu unikátny dvojitý účinok. Najprv chladivý ( Mentol) a následne hlboko prehrievajúci (Methyl Salycilate), ktorý prispieva k zmierneniu príznakov natiahnutých svalov, kĺbov a šliach. Hygienická aplikácia priamo na postihnuté miesto. Mentol a eukalyptus pôsobia blahodárne aj na dýchacie cesty.

Vlastnosti
Extra silný na chronické aj akútne bolesti.

Účinné zložky
30% Methyl Salicylate
15% Menthol
1% Eucalyptus Oil

Balenie: 58g

Recenzie 5

Monika Kutálekova
18.8.2022

Super vec, používam každý deň.

0.0.0
velvesa
Mária
11.7.2022

Výborný produkt, rýchly účinok, určite kúpim znovu.

0.0.0
velvesa
Mária
26.5.2022

Rýchly účinok na bolestivá ,kúpim sito znovu

0.0.0
velvesa
Vladimír
20.4.2022

Spokojný, kupujem opakovane.

0.0.0
velvesa
Martina
13.4.2022

Výborný produkt, môžem len odporučiť.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás