Masážny olej s extraktom z plesnivca alpínskeho 1l | velvesa.sk

Plesnivec alpínsky rastlinný masážny olej 1000ml

Plesnivec alpínsky rastlinný masážny olej 1000ml
Plesnivec alpínsky rastlinný masážny olej 1000ml

Plesnivec alpínsky rastlinný masážny olej 1000ml

16,90 €
14,08 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
16,90 €
14,08 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (7. 10. 2022 u vás)
Info o doručení

Jedinečná kombinácia olejového extraktu z plesnivca a ďalších piatich prírodných olejov dodáva masážnemu oleju blahodarné účinky. Olej nielen zkvalitní a predĺži účinky masáže, taktiež sa postará o lepší a zdravší vzhľad a stav vašej kože.

Výťažok z plesnivca alpínskeho obsahuje množstvo vitamínov a proteínov, ktoré podporujú regeneráciu pokožky a vyživia ju. Extrakt prispieva k jej omladeniu, redukuje jemné vrásky a má protizápalové vlastnosti.

Hroznový olej podporuje tvorbu kolagénu a elastínu, takže zlepšuje pružnosť pokožky.
Repkový olej obsahuje vysoké množstvo vitamínu E, ktorý účinne bojuje proti starnutiu pokožky.
Olivový olej má antibakteriálne účinky a pokožku dôkladne hydratuje.
Ricínový olej má zmäkčujúci účinok, takže zjemní aj drsnú textúru pokožky.
Mandľový olej dopĺňa masážny olej o vitamíny A, E a F. Je univerzálnou, prospešnou látkou pre starostlivosť o pokožku.

Masážny olej Plesnivec alpínsky je vhodný na všetky druhy masáží. Kvôli jeho vlastnostiam sa hodí aj na relaxačné a omladzujúce procedúry.

Použitie: Pred začatím procedúry zatrepte s fľašou. Masážny olej najprv naneste na ruky, aby sa zohrial, následne ho aplikujte na telo a začnite masírovať.

Skladovanie: Masážny olej udržiavajte v suchej, tmavej miestnosti s teplotou 5 - 25°C.

Zloženie (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Pollen Extract, Parfum, Tocopherol, Limonene, Benzyl salicylate, Coumarin, Linalool

Balenie: 1 l

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií