Plastová fľaša pre ohrievač olejov 250ml

Plastová fľaša pre ohrievač olejov 250ml

od 0,85 €
0,71 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 0,85 €
0,71 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (23. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Náhradná plastová fľaša s objemom 250 ml, ktorá je určená na ohrev masážneho oleja v ohrievači oleja a následné dávkovanie optimálneho množstva pri masírovaní cez vami preferovaný typ uzáveru. Ako uzáver môžete použiť dávkovaciu pumpu alebo flip top vrchnák.

Fľašu je možné z ohrievača vybrať a voľne s ňou manipulovať, prípadne ju umiestniť do puzdra s opaskom, kde vám bude počas práce vždy po ruke.
Je vyrobená z odolného a nezávadného HDPE plastového materiálu. Tento materiál nemá žiaden vplyv na kvalitu masážneho oleja ani pri častom používaní.

Použitie fľaše v ohrievači masážneho oleja
Pred vložením fľaše ju naplňte potrebným množstvom masážneho prostriedku a do otvoru ju vkladajte pomaly.
V spodnej časti ohrievača sa nachádza spínacia poistka. Je to bezpečnostný prvok, jej zacvaknutím sa odblokuje funkcia ohrevu.
Indikáciou zacvaknutia poistky je „klik“ zvuk pri dosadnutí fľaše na dno otvoru.
Pri použití iných fliaš (s menším priemerom ako originál) je možné, že budete musieť mierne upraviť polohu fľaše v otvore, aby sa poistka zacvakla.

Parametre fľaše:
Výška: 17,5 cm
Priemer: 5 cm
Objem: 250 ml
Farba: biela
Materiál: HDPE plast
Hmotnosť: 40 g
Hrdlo: 28/410

Parametre uzáverov:
Farba: biela
Materiál: plast PP
Vhodné pre hrdlo: 28/410

Recenzie 4

Andrea
13.3.2024

Fľaštičky sa pri stlačení sťahujú do seba, takže ich musím otvárať a narovnávať. Zdeformované nejdú do ohrievača. Priehľadné sa zase rýchlejšie roztiahnu, takže potom do ohrievača tiež nejdú.

0.0.0
velvesa
Vasudha Fenclová
21.2.2024

Bohužiaľ je fľaša trochu užšia ako ohrievač a zle spína čidlo ohrevu. Musí sa s ňou manipulovať.

0.0.0
velvesa
Adéla Gutterová
14.12.2023

Ideálne sa zmestí do ohrievača, nešmýka sa a ľahko sa dopĺňa. Len by mohla byť priehľadnejšia pre lepšiu orientáciu koľko je vo vnútri oleja, popr. pri nalievaní koľko sa ešte zmestí.

0.0.0
velvesa
Erika
22.11.2023

Za mňa super

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás