Polica pre maderoterapiu

Polica pre maderoterapiu

87,00 €
72,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Polica z lakovaného bukového dreva na odkladanie valčekov a pomôcok na maderoterapiu. Praktická polica má 5 zárezov po oboch stranách, do ktorých si uložíte valčeky na maderoterapiu. Horná a spodná polička regálu poskytujú priestor pre ďalšie vybavenie na maderoterapiu ako sú banky alebo stierka.

Polica na maderoterapiu šetrí priestor, valčeky budete mať vždy poruke. Vo valčekoch a pomôckach uložených v polici máte dokonalý prehľad, takže vždy siahnete po tom správnom nástroji.

Rozmery: 27 x 54 x 25 cm

Polica je samostatný produkt. Nástroje pre maderoterapiu na fotografiách nie sú súčasťou balenia.

Maderoterapia alebo masáž drevenými valčekmi pochádza z Južnej Ameriky (Kolumbia, Brazília). Používajú sa pri nej rôzne tvarované valčeky a nástroje z čistého bukového dreva.

Maderoterapia je zameraná najmä na dobré prekrvenie pokožky a zlepšenie toku lymfy, čo pri opakovanej masáži má viditeľné výsledky v podobe štíhlejšieho a lepšie vytvarovaného tela s rovnomerným tónom pokožky.

Výsledky pravidelne podstupovanej maderoterapie:
  • atraktívnejšie a štíhlejšie kontúry tela
  • redukcia viditeľnosti prejavov celulitídy a strií
  • zjednotenie tónu pleti
  • zlepšenie štruktúry pleti
  • vyhladenie a vypnutie pokožky

Tento typ masáže sa zameriava hlavne na problematické partie tela ako sú stehná, bruško, zadok, paže a boky, ale aj krk a tvár. Samotná masáž je relaxačná a nebolestivá.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás