Stacionárne lehátko Lipt® Classic

Stacionárne lehátko Lipt® Classic

479,00 €
399,17 € bez DPH

										
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

+
-
479,00 €
399,17 €bez DPH
Momentálne vypredané
Info o doručení

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

Stacionárny masážny stôl Classic vám bude dokonalým pomocníkom pri vykonávaní rôznych procedúr a vašim klientom zaručí plnohodnotný komfort. Je vhodný pre masérov, fyzioterapeutov, rehabilitačných pracovníkov či kozmetičky.

Masážny stôl je vyrobený z opracovaného, lakovaného, pevného dubového dreva, vďaka čomu má stabilnú konštrukciu a nosnosť až 270 kg. Výšku stola si môžete nastaviť podľa vlastnej potreby na 60-90,5 cm a následne zafixovať pomocou dvojitého zaistenia. Gumové podložky na nohách sú protišmykové a zabraňujú neželanému pohybu.

Stôl pokrýva kvalitná, jemná syntetická koža, ktorá odolá vode, potu aj mastnote a jednoducho sa čistí. Výplň tvorí vrstvený 7,5 cm hrubý molitan, ktorý sa skladá z tvrdej, mäkkej a najmäkšej vrstvy, takže drží tvar a zároveň je veľmi pohodlný a mäkký. Z oboch strán stola sa nachádzajú otvory na podhlavník či držiak na plachty.

Držiak na podhlavník a podhlavník sú súčasťou balenia. Má pevnú konštrukciu, je ergonomicky tvarovaný a vypĺňa ho pamäťová pena. Počas ležania rovnomerne rozkladá tlak po celom obvode tváre, čím zabraňuje otláčaniu, podráždeniu pokožky a zaručuje úplné pohodlie. Podhlavník je polohovateľný a pomocou rychloupináku môžete jednoducho nastaviť vhodný uhol. O masážny stôl môžete tiež upevniť závesnú lakťovú opierku, kde si klienti môžu počas procedúry položiť ruky.

Masážny stôl má pod lehátkom zabudovanú praktickú policu na odkladanie masážnych pomôcok, olejov, uterákov a plachiet, aby boli vždy po ruke.

Balenie: Stacionárny masážny stôl, držiak podhlavníka, podhlavník a lakťová opierka

Rozmery

Šírka

71 cm

Dĺžka

192 cm

Podhlavník

30 x 30 cm

Hrúbka čalúnenia

7,5 cm

Nastavenie výšky

65 - 90,5 cm

Váha lehátka

34 kg

Nosnosť

Dynamická

270 kg

Statická

790 kg

Materiál

Čalúnenie

syntetická koža

Konštrukcia

dubové drevo

Konštrukcia z pevného dubového dreva

Tvrdé dubové drevo zaisťuje bezpečnú a stabilnú konštrukciu lehátka s dynamickou nosnosťou až 270 kg.

“

Individuálne nastavenie výšky

Výšku lehátka nastavíte jednoducho v rozmedzí 60 až 90,5 cmzafixujete dvoma skrutkami na každej nohe stola. Nožičky sú pre bezpečnosť zakončené protišmykovými gumenými podložkami.

“

Držiak podhlavníku a podhlavník

Ergonomicky tvarovaný podhlavník s pamäťovou penou sa na polohovateľnej konštrukcii držiaku dá nasunúť z oboch strán lehátka. Druhú dvojicu otvorov môžete využiť pre držiak jednorazovej plachty. Súčasťou balenia je aj závesná opierka pre lakte.

“

Odkladacia polica pod lehátkom

Praktickým prvkom konštrukcie je polica pod celým lehátkom, na ktorú si môžete odložiť masážne pomôcky a uteráky.

“

Pohodlné čalúnenie

Jemná a odolná syntetická koža pokrýva 7,5 cm hrubý molitan z troch vrstiev s rôznou hustotou. Lehátko je veľmi pohodlné a zároveň tvarovo stále.

“

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás