Podložka pre masáž žien

Podložka pre masáž žien

49,00 €
40,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
49,00 €
40,83 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (14. 10. 2024 u vás)
Info o doručení

Podložka na masáž slúži ako doplnok pre masážne lehátka. S jej pomocou doprajete svojim klientkam extra komfort a kompletnú relaxáciu. Podložka je prispôsobená špecifickým problémom ženského tela pri masážach a procedúrach v polohách tvárou nadol.
Špeciálne výrezy poskytnú pohodlie a priestor poprsiu, zatiaľ čo vystužená časť podložky zaisťuje oporu pre hrudník a bruško. Masážna podložka tak vaše klientky ochráni pred nepohodlím a nadmerným tlakom v citlivých partiách tela.

Vankúš je mäkký a prispôsobí sa akejkoľvek postave. Je vyrobený z jemnej syntetickej kože, jeho povrch sa jednoducho čistí a odolá masážnym olejom či masážnym krémom a emulziám, ktoré môžete počas procedúr použiť.

Použitie:
Podložku položte na masážne lehátko a podľa voľby prikryte plachtou. Časť vankúša v tvare T položte na lehátko, do blízkosti držiaku na tvár, aby pasoval do oblasti hrude klientky. Kvôli vyvýšenej polohe vankúša je pre úplne pohodlie nutné držiak na tvár zdvihnúť zarovno podložky.

Materiál: PU syntetická koža
Rozmery: 46 x 65 x 10,5 cm
Farba: béžová

Recenzie 4

Evys
25.7.2024

Spokojné klientky, super.

0.0.0
velvesa
Agnesa
19.10.2022

Veľmi som spokojná, je to príjemné pre klientky.

0.0.0
velvesa
Lubica
6.10.2022

Po obdržaní hneď vyskúšaná klientkami rôzneho typu postavy. Všetky boli spokojné.

0.0.0
velvesa
Anna
25.8.2022

Veľmi praktická, príjemné používanie. Odporúčam pre ženy na masáž pre ochranu pŕs. Je trošku drahá, ale stojí za to.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás