Stop celulitíde masážny krém

Stop celulitíde masážny krém

od 9,80 €
8,17 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 9,80 €
8,17 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (10. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Masážny krém Verana Professional “Stop Celulitíde” pomáha redukovať celulitídu a prejavy starnutia. Dokáže sa vstrebať hlboko do pokožky, účinne ju hydratuje, regeneruje a vyživuje.

Masážny krém obsahuje prírodné olejové výťažky z červených papričiek, škorice, čierneho korenia, koreňa zázvoru a žihľavy, ktoré majú hrejivý efekt, stimulujú krvný obeh, spomaľujú proces starnutia pokožky a podporujú spaľovanie tukov. Esenciálne oleje z grapefruitu a citrónu zvyšujú elasticitu pokožky, poskytujú vitamíny na jej vyživenie a sťahujú póry.

Krém môžete využiť na anticelulitídnu, omladzujúcu a revitalizačnú masáž alebo pri procedúrach zameraných na chudnutie a formovanie postavy. Pokožka po ňom ostáva na dotyk hladká, napnutá a pevná.

Použitie:
Krém najprv naneste na ruky, aby sa zohrial. Potom ho natrite na čistú pokožku a môžete začať masírovať.

Skladovanie:
Masážny krém uchovávajte na tmavom, suchom mieste pri teplote 5 - 20°C.

Zloženie:
Destilovaná voda, repkový olej, kukuričný olej, glycerín, palmojadrový olej, tokoferol (prírodný vitamín E), olejový extrakt z červených papričiek, olejový extrakt zo škorice, olejový extrakt z čierneho korenia, olejový extrakt zo zázvoru, olejový extrakt zo žihľavy, esenciálny olej z grapefruitu, esenciálny olej z citrónu

Balenie:
Masážny krém v plastovej nádobe 200 g, 500 g

Recenzie 5

Janka
7.6.2024

Krém má príjemnú vôňu, veľmi dobre sa rozotiera. Pokožka po nanesení krému je hladká a príjemná na dotyk. Používam ho zatiaľ krátko,ale som s ním spokojná a odporučim ho aj priateľkám.

0.0.0
velvesa
Zuzana
3.6.2024

Výborný. Krémik je jemnučký dobre sa nanáša, pokožka je jemná vláčna. Veľmi som spokojná a aj sa mi zdá, že zaberá na to, na čo je určený.

0.0.0
velvesa
Mirka Palcová
7.4.2023

Veľmi príjemný krém, som max spokojná, skvelý pocit na tele.

0.0.0
velvesa
Petronela
25.10.2022

Príjemná svieža citrusovo - smotanová vôňa. Krém nepáli ako iné anticelulitídne prípravky, ale jemne zohrieva pokožku. Tá ostáva hebká, vláčna a napnutá. Krém je hustý, ale teplom rúk sa veľmi dobre rozotiera. Používam ako telový krém.

0.0.0
velvesa
Vlasta
12.8.2022

Krém príjemne vonia, dobré sa aplikuje. Som spokojná.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás