Masážny olej Verana Professional proti celulitíde | velvesa.sk

Stop celulitíde rastlinný masážny olej

Stop celulitíde rastlinný masážny olej

od 1,90 €
1,58 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 1,90 €
1,58 €bez DPH

Telový masážny olej Verana Professional “Stop Celulitíde” sa stará o redukciu celulitídy. Pokožku regeneruje, vyživuje a pomáha ju omladiť.

Dôležitou zložkou masážneho oleja sú prírodné olejové extrakty z červenej papriky, škorice, čierneho korenia, zázvoru a žihľavy, ktoré stimulujú krvný obeh, podporujú spaľovanie a odbúravanie tukov, spomaľujú starnutie pokožky a redukujú drobné vrásky. Účinnou prísadou sú tiež esenciálne oleje z grapefruitu a citróna s antibakteriálnymi a antiseptickými vlastnosťami, ktoré zužujú póry a tonizujú povrch pokožky.

Je vhodný pre rôzne druhy masáží a procedúry zamerané na odstránenie celulitídy a formovanie postavy, obzvlášť pri maderoterapii. Výsledkom používania masážneho oleja je vyhladená, hydratovaná, pevná a napnutá pokožka.

Použitie:
Pred použitím fľašu dôkladne pretrepte. Najprv masážny olej naneste na svoje ruky, aby sa zohrial. Následne olej aplikujte na čistú pokožku a začnite masírovať.

Skladovanie:
Masážny olej uchovávajte v suchom prostredí pri teplote 5 - 25°C a chráňte ho pred priamym slnečným svetlom.

Zloženie:
Repkový olej, olivový olej, ricínový olej, hroznový olej, mandľový olej, olejový extrakt zo škorice, olejový extrakt z červenej papriky, olejový extrakt zo zázvoru, olejový extrakt z čierneho korenia, olejový extrakt z listov žihľavy, esenciálny olej zo semien pomela, esenciálny olej z kôry citróna, tokoferol, limonén, citral.

Balenie:
20 ml, 250 ml, 1 l, 5 l

Recenzie 3

Jana
28.12.2022

dobrý pomer cena/výkon

0.0.0
velvesa
Jitka
26.7.2022

V poriadku, dobrý pomer cena/výkon

0.0.0
velvesa
Barbora
5.7.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100%

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií