Trigger point masažér Lipt® J

Trigger point masažér Lipt® J

14,95 €
12,46 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
14,95 €
12,46 €bez DPH

Špeciálne tvarovaná pomôcka na automasáž a uvoľnenie spúšťových bodov umožňuje prístup ku stuhnutému svalu z rôznych uhlov a môžete ju použiť v sede, v stoji alebo v ľahu.

Bočné a koncové zaguľatené úchyty (body 2, 3 a 4) umožňujú rozmasírovať si cielene aj ťažko dostupné miesta na chrbte medzi lopatkami, na pleciach, šiji, na zadných stranách stehien a sedacích svaloch.

Dva tenšie výstupky (body 5 a 6) sú vhodné aj na reflexnú masáž a na uvoľňujúcu masáž chodidiel. Na strane a konci masažéra sa nachádzajú držadlá (body 1, 2 a 3), ktoré umožňujú pomôcku pevne uchopiť a vyvinúť pri masáži primeraný prítlak bez toho, aby sa masažér z rúk vyšmykol.

Všetky masážne body na masažéri môžete využiť na masáž ktorejkoľvek časti tela podľa potreby. Masažér je vhodný nielen na domácu automasáž, ale aj ako pomôcka vo fyzioterapii a rehabilitácii. Vďaka svojmu kompaktnému tvaru je vhodný aj na cestovanie, najmä pre športovcov alebo ľudí, ktorí dlho sedia a šoférujú.

Používanie:
Počas ošetrenia môžete stáť sedieť alebo ležať. Nahriatie bolestivého svalu suchým teplom pred masážou a jeho strečing prispejú k rýchlejšiemu uvoľneniu stuhnutých bodov. Uchopte pomôcku za držadlá a masážne hroty priložte na boľavý bod v svale. Masažér môžete používať priamo na telo alebo cez tenkú vrstvu oblečenia.

Zatlačte na pomôcku tak, aby ste vyvolali pocit bolesti na hranici znesiteľnosti a tlačte na rovnaké miesto 10 - 30 sekúnd. Tlak na masažér môžete striedavo uvoľňovať a stupňovať alebo robte veľmi malé krúžky veľkosti mince. Celú masáž 3 až 4 x zopakujte až do pocitu úľavy a uvoľnenia bolestivého bodu. Počas celého ošetrenia zhlboka dýchajte až do brucha.

Rozmery:
61 x 39 cm
Materiál: plast
Farba: zelená

Recenzie 2

Tereza
31.10.2023

Praktická rehabilitačná pomôcka na uvoľňovanie spúšťových bodov na tele.

0.0.0
velvesa
Mia
10.9.2023

Veľmi praktická a účinná pomôcka na samo-uvoľňovanie bolestivých miest, najmä popri chrbtici a na trapézoch.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás