Valec

Valec
Valec
Valec
Valec
Valec

Valec

19,90 €
16,58 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
19,90 €
16,58 €bez DPH

Slúži ako podložka pod kolená, členky alebo hlavu. Je vyplnený molitanom s vysokou hustotou. Čalúnenie je z veľmi kvalitnej, na dotyk príjemne hebkej koženky - tzv. soft touch. Na boku valca je popruh pre jednoduchšiu manipuláciu. Koženkový poťah sa ľahko čistí.

Bezproblémová údržba a viacero možností použitia robia z valca nepostrádateľného pomocníka každého maséra.

Rozmery: 55 x 15 cm

Recenzie 9

Jana
22.6.2023

Spokojná som, používam ho aj na cvičenie po operácii, ale aj na položenie nôh. Aj spokojnosť s materiálom, farbou, rýchlosťou doručenia.

0.0.0
velvesa
D.Attila
20.5.2023

Textúra materiálu je veľmi príjemná na dotyk, hustota výplne perfektná! Odporúčam!

0.0.0
velvesa
Hajnalka
12.3.2023

Perfektné, farba je veľmi pekná, rozmer je vhodný. Vďaka popruhu je použitie jednoduché.

0.0.0
velvesa
Radu
28.2.2023

Báječné !

0.0.0
velvesa
Hézsei Beáta
6.2.2023

S produktom som úplne spokojná. Dostala som, čo som očakávala.

0.0.0
velvesa
Delia Florea
21.11.2022

S týmto výrobkom som veľmi spokojná, farba je podľa obrázku a po pár dňoch sa stratil pach ekologickej kože.

0.0.0
velvesa
Adéla
8.9.2022

Praktický, dostatočne veľký aj pre chlapov. Dobre sa udržuje. Krásne pevný materiál.

0.0.0
velvesa
FK Gabi
5.9.2022

Valec má farbu presne ako na obrázku. Dobré šitie a jednoduché použitie vďaka pútku.Zips je biely, čo som nečakala. Viac by mi vyhovovalo, keby bol zips vo farbe valca, alebo bol skrytý.Je praktický pri masáži, ale aj pri gymnastických cvičeniach.

0.0.0
velvesa
Renka
12.8.2022

Vyskúšané, splnilo to, čo som očakávala. Spokojnosť.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás