Bio kokosový rastlinný olej 500ml

Bio kokosový rastlinný olej 500ml

25,20 €
21,00 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Obľúbený kokosový olej lisovaný za studena vo výhodnom 500 ml balení. Hodí sa na bežnú starostlivosť o pokožku tváre i zvyšku tela, ale skvele sa uplatní aj pri masážach, aromaterapii alebo kozmetických procedúrach. Je určený aj pre konzumáciu a vnútorné použitie.

Na rozdiel od minerálnych olejov, ktoré sa vyskytujú v kozmetických prípravkoch, kokosový olej je ľahko vstrebateľný. Regeneruje, hydratuje, zjemňuje a ukľudňuje zároveň. Potláča svrbenie a začervenanie, prinavracia vitalitu suchej a lúpajúcej sa pokožke.

Dá sa použiť samostatne alebo v kombinácii s inými prípravkami. Esenciálne oleje sú výborným doplnkom pre obohatenie základného kokosového oleja a dosiahnutie ešte prospešnejších vlastností pre ošetrenie pokožky.

Má prirodzene tuhšiu formu, svoju konzistenciu mení na tekutú zhruba pri 24 - 25°C. Zmena skupenstva nemá žiaden vplyv na kvalitu alebo vlastnosti, príjemná a decentná vôňa kokosu ostáva taktiež zachovaná.

Postarajte sa o zákazníkov, seba a svojich blízkych. Vhodný pre domácnosti aj do salónu.

Ďalšie využitie kokosového oleja:
- vlasové zábaly a masky
- ošetrenie pokožky po opaľovaní
- ochrana pier proti účinkom chladu
- balzam po holení a depilácii
- starostlivosť o nechty
- stimulácia metabolizmu
- pomáha pri cukrovke, obezite a poruchách fungovania štítnej žľazy
- potlačenie kvasiniek, plesní a kandidu

Zloženie (INCI): Cocos nucifera oil

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás