Elektrická masážna banka Standard

Elektrická masážna banka Standard

29,90 €
24,92 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
29,90 €
24,92 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Elektrická masážna banka je multifunkčné zariadenie, ktoré v sebe spája účinky bankovania a terapie pomocou infračerveného svetla a tepla. Je vhodná na profesionálne použitie do masážnych a kozmetických salónov a ambulancií fyzioterapeutov, ale aj na použitie na doma.

Prístroj pracuje v 12 režimoch tlaku a 12 nastaveniach teploty, ktoré sa nastavujú pomocou LCD displeja. Banka má ergonomický tvar s priehlbinami pre prsty na bezpečné a pohodlné uchopenie prístroja. Po zapnutí sa na displeji začne odpočítavať 20-minútový interval.

Banku môžete prikladať napríklad na chrbát, šiju, kríže, oblasť medzi lopatkami, stehno aj brucho, dá sa použiť kdekoľvek a v akejkoľvek polohe, pri ošetrení nie je nutné ležať. Pracuje na princípe negatívneho vákuového tlaku, teda na postihnutú oblasť tela netlačíme, naopak banka tkanivo vyťahuje a uvoľňuje tak jednotlivé vrstvy svalstva, fascií a kože.

Účinky bankovania pomocou elektrickej banky
Tlaková masáž prekrvuje, znižuje bolestivosť svalov a uvoľňuje ich, spevňuje a vyhladzuje pokožku a znižuje viditeľnosť celulitídy, zmierňuje opuchy.
Terapia teplom pomáha rýchlejšie uvoľniť kožu, podkožie a svalstvo, urýchľuje regeneráciu, podporuje prekrvenie (vyšší prívod živín a kyslíka do ošetrovanej oblasti a odvod splodín metabolizmu), uvoľňuje napätie a stres.
Červené svetlo stimuluje bunky, regeneruje a omladzuje pokožku, zjednocuje jej tón, zlepšuje krvný a lymfatický obeh, má kladný vplyv na kolagénové štruktúry v pokožke.

Ako masírovať pomocou elektrickej banky
Banku podľa návodu vybavte čistým filtrom. Na ošetrované miesto naneste masážny olej, banku prikladajte priehľadnou časťou k pokožke. Zvoľte si úroveň tlaku a teploty. Dodržujte dostredivý smer masáže. Pri nepohodlí alebo nepríjemných pocitoch vypnite podtlak a banku odstráňte z tela. Pri masáži sa vyhnite oblasti hrudníka, tváre a krku.

Čistenie prístroja
Použite mäkkú utierku navlhčenú jemným dezinfekčným prostriedkom. Nepoužívajte agresívne a abrazívne čistidlá. Prístroj nenamáčajte ani neoplachujte.

Kontraindikácie bankovania pomocou elektronickej banky
  • všetky kontraindikácie, ktoré sú platné pre klasické bankovanie (akútne infekcie, zápaly, vredy, podráždená pokožka, tehotenstvo, kŕčové žily a ochorenia ciev, ...)
  • elektronické zariadenia implantované v tele (kardiostimulátor a pod.)
  • alergia (precitlivenosť) na červené svetlo

Parametre prístroja:
12 stupňov tlaku
12 stupňov nahrievania
napätie: 5 V
výkon: 5 W
zahrievanie: 38-50°C
váha: 220 g

Obsah balenia:
elektrická masážna banka
návod na použitie
nabíjací kábel typu USB-C
3 vymeniteľné filtre

Recenzie 4

Iveta
28.12.2023

Odporúčam je to dobrá banka

0.0.0
velvesa
Rita
29.11.2023

Som úplne spokojná s produktom, super, že ani na bankovanie chrbtovej časti nepotrebujete externú pomoc a silu satia viete prispôsobiť k potrebám rôznym častiam tela.

0.0.0
velvesa
Erdei Attila
21.11.2023

Perfektná!

0.0.0
velvesa
Denisa
30.10.2023

Som veľmi spokojná

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás