Elektrická vyhrevná prikrývka BEURER HD 90

Elektrická vyhrevná prikrývka BEURER HD 90

78,40 €
63,74 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Výhrevná prikrývka Beurer HD 90 od nemeckého výrobcu Beurer.
Príjemná hrejivá deka, ktorá sa stane nepostrádateľnou súčasťou každej spálne. Perfektne zahreje v chladnom a nevľúdnom počasí. Zaiste ju ocenia predovšetkým ľudia so zlou termoreguláciou a to počas celého roka. S touto dekou si spríjemníte nielen sledovanie televízie, ale aj spánok. Výhrevnosť deky si sami nastavíte tak, ako potrebujete. Aby nedošlo k prehriatiu, je deka vybavená automatickým vypínaním. Vysoko kvalitný výrobok, ktorý zaručuje maximálnu bezpečnosť pri nahrievaní a poskytne maximálne pohodlie. Po odpojení kábla možno dečku tiež ľahko vyprať v práčke. Zabudnite na hromadu prikrývok aj teplé pyžamo, kúpte si túto jedinečnú hrejivú deku a už nikdy vám nebude zima!
O bezpečnosť sa stará Beurer Safety Systém - ochrana proti prehriatiu. Vďaka tomuto systému sa podložka vypne v prípade, že tepelná špirála vo vnútri podložky je poškodená a hrozilo by nebezpečenstvo prehorenia. Automatické vypnutie zas podušku vypne približne po 90 minútach.
Udržiavanie tohto vykurovacieho zariadenia Beaurer je jednoduché. Obliečka z mikrovlákien môže byť bezpečne umývaná v práčke pri teplote do 30 stupňov Celzia.
Navyše má prikrývka certifikát Oeko-Tex 100! Oeko-Tex: Textílie použité pre toto zariadenie spĺňajú prísne ekologické požiadavky Oeko-Tex Standard 100, overené Hohenstein Research Institute.
Doprajte si odpočinok po náročnom dni. Nechajte sa rozmaznávať ako vo wellnese príjemným teplom s kvalitou Beurer!

Charakteristika a technické údaje:

elektrická prikrývka
elektronická regulácia teploty
BSS ochranný systém
automatické vypínanie po 3 hodinách
6 nastavení teploty
podsvietené číslice ovládača
materiál PES - cosy flís
možnosť prania v práčke pri 30°C
rozmer: 180 x 130 cm
100 W
Oeko-Tex: textília tohto zariadenia spĺňa najprísnejšie ekologické
požiadavky Oeko-Tex Standard 100,
potvrdené inštitútom Hohenstein Research

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás