Skladací masážny stôl Lipt DS-01V, krémový | velvesa.sk

Masážny stôl Lipt® DS-01V

Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V
Masážny stôl Lipt® DS-01V

Masážny stôl Lipt® DS-01V

139,00 €
115,83 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
139,00 €
115,83 €bez DPH

Praktické polohovateľné lehátko

Ľahký, ale stabilný masérsky stôl DS-01V s polohovateľnou časťou vhodný pre všetky terapie, pri ktorých je žiaduci polosed klienta. Vďaka nižšej hmotnosti 15 kg (bez príslušenstva) je vhodné aj na častejšie prenášanie a hodí sa aj pre terapeutov, ktorí za svojou klientelou dochádzajú – maséri, kozmetičky, športoví maséri, fyzioterapeuti a tréneri. Konštrukcia je vyrobená z kvalitného bukového dreva, ktoré je ľahké a zároveň pevné. Pevnosť a stabilitu zaisťuje aj systém oceľových laniek, ktorý prepája nohy lehátka. Rozloženie a skladanie lehátka je skutočne jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani pol minúty.

“

Nastaviteľné prvky

Zdvíhacia časť lehátka sa dá napolohovať až do uhla 60°. Tento spôsob polohovania umožňuje pohodlnejší prístup pre maséra a je príjemný aj pre masírovanú osobu. Výška lehátka je nastaviteľná od 62 do 84,5 cm v ôsmich prednastavených polohách po 3,2 cm. Polohu a sklon podhlavníka nastavíte pomocou rýchloupínacieho mechanizmu.V konštrukcii lehátka je otvor pre tvár krytý zátkou, ktorá sa dá v prípade potreby vytiahnuť.

“

Pohodlnosť a bezpečnosť

Masérsky stôl je čalúnený kvalitnou koženkou s jednoduchými švami v rohoch. Koženkový poťah sa ľahko udržuje v čistote. O príjemné pohodlie klienta pri ležaní na masážnom stole sa stará molitan s vysokou hustotou v hrúbke 4 cm. Pre zvýšenie bezpečnosti a stability lehátka sú konce nožičiek vybavené gumovými protišmykovými podložkami. Masérsky stôl Lipt DS-01V máme v ponuke vo viacerých farebných prevedeniach.

“

Praktické príslušenstvo

Masážne lehátko Lipt DS-01V dodávame s nasledovným príslušenstvom: podhlavník, držiak podhlavníka z pevnej umelej hmoty, opierka rúk a postranné opierky rúk. Príslušenstvo je odnímateľné a dá sa prakticky uskladniť do priestoru vo vnútri masážneho stola. Všetko príslušenstvo je v cene masérskeho stola. Zložené lehátko pohodlne prenesiete v transportnej taške.

“

Transportná taška

Taška na prenášanie lehátka z pevného textilného materiálu s popruhmi umožňuje bezpečný a pohodlný transport masážneho lehátka. Taška spoľahlivo chráni predovšetkým koženkový poťah pred mechanickým poškodením a zašpinením a umožní mať všetko vybavenie pekne pohromade. Praktickú transportnú tašku dodávame k lehátku zdarma.

“

Rozložené lehátko

Šírka

70 cm

Šírka s opierkami

97,5 cm

Nastaviteľná výška

62 - 84,5 cm

Dĺžka

186 cm

Dĺžka s podhlavníkom

217 cm

Zložené lehátko

Šírka

97,5 cm

Výška

70 cm

Hrúbka

17,5 cm

Ďalšie parametre

Hrúbka molitánu

4 cm

Nosnosť

250 kg

Váha bez príslušenstva

15 kg

Váha s príslušenstvom

16,6 kg

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií