Pánsky kilt do sauny

Pánsky kilt do sauny

od 15,90 €
13,25 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
od 15,90 €
13,25 €bez DPH
SKLADOM 20 a viac ks (22. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Pánsky kilt pre pohodlný pobyt v saune alebo wellness. Je vyrobený zo 100% bavlnenej látky s vaflovým vzorom, ktorá skvele absorbuje vodu, pot a rýchlo schne.

Kilt má sťahovaciu gumu a jednoducho sa zapína pomocou suchého zipsu. Je veľmi ľahký, tenký a prispôsobí sa rôznym typom postáv.

V prednej časti má našité vrecko, ktoré môžete využiť na odloženie drobností.

Čistenie: Kilt sa odporúča prať pri max. teplote 60°C bez použitia bielidla. Môžete ho sušiť v bubnovej sušičke pri bežnej teplote. Kilt sa neodporúča chemicky čistiť ani žehliť.

Rozmery (šírka x dĺžka): 160 x 60 cm
Rozmery vrecka: 17,5 x 20 cm

Materiál: 100% bavlna

 

Recenzie 5

Klaudia
24.3.2024

Veľká spokojnosť s tovarom - saunový kilt. Tak isto s komunikáciou, aj s rýchlym dodaním tovaru.

0.0.0
velvesa
Miro
2.1.2024

Materiál dobrý, ale na moju postavu dosť dlhý.

0.0.0
velvesa
Roman
18.12.2023

Rýchle dodanie. Kvalitný produkt za dobrú cenu. Môžem len odporučiť obchod aj produkt.

0.0.0
velvesa
Jani
10.8.2023

Dnes som ho dostal, výborný produkt, vrelo odporúčam každému. Veľká veľkosť, nie je isté, že bude vhodný pre štíhlych mužov.

0.0.0
velvesa
Mirec
31.3.2023

Material Kiltu aj vyhotovenie je perfektné. Strihovo aj velkostne je to vsak univerzalna velkost a tym padom vyhovuje skor pre chlapov okolo 190cm a 120kg. Ja ako 170cm a 70kg som v tom prudko strateny, a vyzeram ako keby " 70 sukien mala" :) Musel som si to dat poskracovat a zúžiť. Bolo by vhodne to tiez vyrabat aspon vo velkostiach S-M a L-XL

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás