Stop celulitíde masážny vosk

Stop celulitíde masážny vosk

od 9,70 €
8,08 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 9,70 €
8,08 €bez DPH

Masážny vosk z produktovej línie Stop Celulitíde je súčasťou obľúbenej prírodnej kozmetiky Verana. Vosk sa absorbuje pomalšie ako krémy na vodnej báze, preto je ideálny pre profesionálne aj domáce použitie na procedúry proti celulitíde. Zároveň znižuje prejavy starnutia pokožky, zvyšuje jej elasticitu a dodáva jej vitamíny a minerály. Okrem masáží je vhodný aj na ošetrenie pokožky počas saunovania alebo po teplom kúpeli.

Vôňa citrónu a grapefruitu povzbudzuje, zmierňuje stres a podporuje kreativitu, zatiaľ čo unikátne zložky, ako sú červená paprika, škorica, čierne korenie, koreň zázvoru a žihľava, pomáhajú stimulovať krvný obeh a redukovať jemné vrásky. Tiež pomáhajú spomaliť proces starnutia, podporujú spaľovanie, odbúravanie tukov, tonizujú a regenerujú pokožku. Po použití masážneho vosku je pokožka hladká, pevná a pružná.

Použitie: Pred masážou odporúčame dopriať si teplú sprchu. Pred aplikáciou vosku na telo ho zohrejte v dlaniach, následne ho naneste na pokožku a začnite masírovať. Ľudská pokožka vstrebe toľko vosku, koľko potrebuje, v závislosti od ročného obdobia a stavu pokožky.
Po masáži odporúčame zabaliť sa do uteráka a 10 minút odpočívať. Za tento čas pokožka absorbuje zbytok vosku. Ukončite procedúru teplou sprchou, pomocou ktorej zmyjete zvyšok vosku z tela.

Skladovanie: Masážny vosk skladujte na suchom a tmavom mieste pri teplote 5 - 20ºC.

Zloženie / INCI: Elaeis guineensis Kernel Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Cera Alba, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinalis Root Extract, Piper Nigrum Fruit Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Citrus Grandis Seed Oil, Citrus Limon Peel Oil, Tocopherol, Limonene, Citral

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás