Saloos telový a pleťový masážny olej Atopikderm | velvesa.sk

Telový a pleťový masážny olej Atopikderm 50ml

Telový a pleťový masážny olej Atopikderm 50ml

5,70 €
4,75 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
5,70 €
4,75 €bez DPH

Telový a pleťový masážny olej s bohatým zložením. Má regeneračný a protizápalový účinok, ktorý znásobí príjemná, antistresová vôňa.
Obsahuje viacero olejov lisovaných za studena (bio pupalkový, marhuľový, bio slnečnicový, bio borákový, bio sezamový olej, mandľový a makadamiový).
Voňavú zložku oleja tvorí zmes 100% prírodných esenciálnych olejov - levanduľa extra, geránium, tea tree, rumanček.
Tiež obsahuje extrakt z rozmarínu lekárskeho, kumarín, tocopherol (Vitamín E) a súčasti esenciálnych olejov (Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral, Limonene).

Čisto prírodný produkt
Neobsahuje konzervačné ani syntetické vonné látky, minerálne a rafinované oleje.

Dostante problémy pod kontrolu
Pravidelným používaním telového a pleťového masážneho oleja Atopikderm môžete dosiahnuť výrazné zmiernenie svrbenia, nadmernej citlivosti a začervenania.
Psoriáza alebo atopický ekzém sú ochorenia vážnejšieho charakteru. V ich prípade sa osvedčí, ak budete olej používať aj v kľudovom období.
Kožné defekty a ochorenia nemôžeme vnímať iba z estetického hľadiska. Výrazne ovplyvňujú psychické a emocionálne zdravie človeka, preto pri hľadaní vhodných prostriedkov pre starostlivosť o pokožku a liečbu ochorení musíme uvažovať o riešení, ktoré poskytne nielen krátkodobú úľavu, ale zároveň aj prevenciu.

Použitie
Naneste malé množstvo na problematické partie na tele, masírujte pokožku a nechajte dôkladne vstrebať.

Vhodný nielen pre dospelých
Používať ho môžu aj deti. Ak máte doma bábätko a neviete si dať rady so suchou pokožkou, ošetrujte mu po kúpeli pokožku olejom Atopikderm. Po krátkom čase môžete badať výrazné zlepšenie, pokožka sa regeneruje a bude hebká.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií