Kúzlo relaxácie - Sada bio telových a masážnych olejov

Kúzlo relaxácie - Sada bio telových a masážnych olejov

14,20 €
11,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
14,20 €
11,83 €bez DPH

Sada 5 telových a pleťových olejov Kúzlo relaxácie pre profesionálnu či domácu masáž a dôkladnú starostlivosť o pokožku. Jednoducho sa rozotierajú po pokožke, dobre sa vstrebú a nezanechávajú pocit mastnoty.

Základnými zložkami masážnych olejov sú makadamiový, marhuľový a mandľový olej, ktoré boli spracované metódou lisovania za studena. Vďaka tomu si zachovali mnoho blahodarných látok, ako vitamíny A, E, F a lecitín, ktoré pokožku vyživia, spevnia a zanechajú hodvábne hebkú.

Každý masážny olej dopĺňajú rôzne prírodné esenciálne oleje s unikátnou vôňou a účinkom.

Bio telový a pleťový olej Erotika s vôňou exotických kvetín. Pôsobí ako afrodiziakum a harmonizuje myseľ.
Bio pleťový masážny olej Ruža so zmyselnou vôňou ruže damascénskej. Omladzuje vzhľad pleti a zlepšuje náladu.
Bio telový masážny olej Relax s extraktom z rozmarínu. Navodzuje hlbokú relaxáciu, vytvára pokojnú atmosféru bez stresu a napätia.
Bio telový a pleťový masážny olej Levanduľa vám pomôže si plnohodnotne oddýchnuť, podporuje lepší spánok a upokojuje podráždenú pokožku.
Bio telový masážny olej Deväť kvetov obsahuje jedinečný mix blahodarných bylín. Podporuje rýchlejšiu regeneráciu, uvoľňuje svalové napätie a mierni bolesti chrbta a kĺbov.

Zloženie:
Bio telový a pleťový olej Erotika 20 ml
Bio pleťový masážny olej Ruža 20 ml
Bio telový masážny olej Relax 20 ml
Bio telový a pleťový masážny olej Levanduľa 20 ml
Bio telový masážny olej Deväť kvetov 20 ml

Recenzie 1

Martina
21.1.2024

veĺka spokojnost aj tovar aj dodanie

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás