Ušná sviečka jedľová

Ušná sviečka jedľová

3,80 €
3,17 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
3,80 €
3,17 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (10. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Ušná sviečka s jedľovou silicou – dezinfikuje, 2 ks

Rozhodne pomáha aj:
  • pri liečení nahromadeného hlienu v horných dýchacích cestách
  • pri nádche
  • po zápale ucha
  • pri bolesti hlavy (cerumenového pôvodu)
  • pri hučaní v ušiach
  • pri nespavosti
  • pri vyrovnávaní tlaku v ušiach

Ušný maz môžeme pomocou sviečky odstrániť veľmi jednoduchým spôsobom. Teplo vytvorené horením sviečky (v zvukovode max. 40°C) zmäkčí nahromadený maz.

Ušné sviečky sú bavlnené trubičky napustené zmesou včelieho vosku. Teplo vytvorené horením sviečky zmäkčuje nahromadený maz a vytvorený podtlak ho komínovým efektom vysaje. Zároveň dochádza k vyrovnávaniu tlaku cez Eustachovu trubicu v celej oblasti hlavy a krku. Tepelný vplyv pozitívne ovplyvňuje prípadné zablokované toky energie v meridiánoch (meridiány sú také energetické vedenia, ktorých úlohou je preprava a rozdelenie životnej energie v organizme človeka.)

Charakteristika:
Ušný maz produkujú mazové žliazky vo vonkajšom zvukovode. Pri žuvaní sa maz vyprázdňuje navonok. Niekedy sa však môže nahromadiť v podobe mazovej zátky a upchať zvukovod (cerumen). Stáva sa to pri nadmernej tvorbe alebo nedostatočnom vyprázdňovaní mazu (napr. z nevhodne stvárneného vonkajšieho zvukovodu), prípadne pri čistení zvukovodu (ak sa maz zatlačí do hĺbky). Chorému sa zhorší sluch (podobne ako pri kúpaní, keď vniknutá voda upchá zvukovod). Pri tvrdšej mazovej zátke sa zjavuje bolesť, niekedy chorému hučí v uchu a cíti aj závrat.

Po zapálení vzniká vo vnútri sviečky hmla, ktorá prúdi smerom dole do vnútra ucha. Táto hmla prepravuje účinné látky sviečky do celého ušného ústrojenstva. Teplo zo sviečky prehrieva aj mikrosystém ušného laloka a tak pôsobí na reflexné zóny, ktoré touto stimuláciou priaznivo ovplyvňujú priebeh ochorení z prechladnutia. Upravuje čistiace pôsobenie lymfatickej drenáže ucha. Ušné sviečky môžu mať priaznivý účinok, napr. pri bolestiach v ušiach, dlhotrvajúcich bolestiach uší a hlavy, pri miernych formách zápalu stredného ucha, svrbení v uchu, hučaní v ušiach, pri pocite tlaku v ušiach a hlave, migréne, akútnej a chronickej nádche, poruchách čuchu, zápale mandlí, podráždenosti a stresových symptómoch ako dôsledok vegetatívnych porúch, nedostatočnom prekrvení ucha, energetickom posilnení pri nedoslýchavosti, lokálnej a reflexnej aktivácii látkového a lymfatického obehu, stimulácii energetického toku, celkovom posilnení imunitného systému organizmu.

Podľa akupunkturistov teplo zo sviečky prehrieva i mikrosystém ušného laloka, tým pôsobí na reflexné zóny, ktoré touto stimuláciou priaznivo ovplyvňujú priebeh ochorení z nachladnutia. Upravuje čistiace pôsobenie lymfatickej drenáže ucha. Po aplikácii v sviečkach zostane hmota, čo je odpad zo sviečky.

Návod na použitie
  1. Ľahnite si s poduškou podloženou pod hlavou. Asistujúca osoba pomasíruje ucho, čím zaktivizuje akupresúrne body.
  2. Na sviečku zo spodku natiahneme ochranný krúžok.
  3. Na otvor ucha priložíme tenkú gázu, alebo servítok, ktorú prstom zaoblíme a mierne vtesáme do vonkajšieho vchodu ucha.
  4. Asistujúca osoba zapáli sviečku v širšom (bielom) konci a miernym stlačením užšieho konca vloží sviečku do vonkajšieho vchodu ucha nad gázu a celý čas drží ušnú sviečku vo zvislej polohe a pinzetou odštipne zhorené časti sviečky.
  5. V priebehu asi 10 minút zhorí 2/3 sviečky. Zostatok vložíme do pripravenej nádobky s vodou.
  6. Na každé ucho použijeme po jednej sviečke.
  7. Táto metóda nespôsobuje žiadnu bolesť, ani pocit nepríjemného tepla.

Preventívne sa používa 1x za dva týždne. Terapeutické použitie: 3-5 dní za sebou, po 1-2 dňovej prestávke kúru môžete zopakovať.

Upozornenie:
Čistenie uší detí vykonávajte vždy za prítomností dospelej osoby! Dlhšie vlasy je potrebné zopnúť! Neodporúčame používať pri perforácií ušného bubienka a alergii na obsiahnuté látky!

Ušné sviečky sa nemajú používať v prípade, ak už bola sviečka čo i len trošku použitá a zapálená. Budú plne funkčné len v prípade, že sa použijú v pôvodnom, zachovalom stave.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás