Epsomská soľ do kúpeľa 4v1 s liečivým účinkom 1kg | velvesa.sk

Epsomská soľ do kúpeľa 1000g

Epsomská soľ do kúpeľa 1000g

4,29 €
3,58 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4,29 €
3,58 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 5. 2022 u vás)
Info o doručení

Epsomská soľ do kúpeľa, známa aj ako horská soľ, má všestranné priaznivé účinky na ľudský organizmus. Vyrovnáva hladinu pH, zmierňuje bolesti svalov, opuchy, migrény a zlepšuje pohyblivosť. Pokožku detoxikuje, pomáha ju liečiť a regenerovať, čím je vhodná i pri problémoch s akné, psoriázou, ekzémom alebo iných kožných problémoch. Vlasy zbavuje mazu a vyživuje ich korienky.
Kúpeľ v epsomskej soli pôsobí ukľudňujúco, odbúrava stres a tým prispieva k blaženej relaxácii a oddychu.

Použitie:
Soľ je možné použiť na soľný kúpeľ pre dospelých i deti, kúpeľ nôh, alebo pre obklad bolestivých partií. Pre soľný kúpeľ sa odporúča do cca. 60 l vody s teplotou 38 - 45°C nasypať 2 vrchnáky soli. Vo vode je vhodné zotrvať 15 až 25 minút a procedúru opakovať 2 až 3 x do týždňa. Po kúpeli sa opláchnite čistou vodou a pre zvýšenie jeho účinkov sa môžete zabaliť do teplej deky a dopriať si hodinový oddych.
V prípade soľného zábalu do 2 litrov vody pridajte cca. 1 vrchnák soli. Do tejto zmesi namočte uterák a priložte ho na postihnuté miesto, kde zábal necháte 15 až 20 minút účinkovať. Ošetrovanú oblasť si po procedúre prikryte uterákom a zabaľte do deky. Po hodine sa začnete potiť, čo znamená, že bola aktivovaná látková výmena.

Zloženie:
Heptahydrát síranu horečnatého

Balenie:
1 kg

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií