Jednorazové plachty velvesa® 250m x 70cm s perforáciou

Jednorazové plachty velvesa® 250m x 70cm s perforáciou

22,45 €
18,25 € bez DPH

										
																		
																		
									
									

Jednorazové plachty z netkanej textílie - polypropylénu (PP) s gramážou 15 g/m² predstavujú praktické a hygienické riešenie pre profesionálne prevádzky. Hebký, mäkký a na dotyk príjemný materiál je jemný k pokožke. Nedráždi, nespôsobuje alergie a zaisťuje komfort klienta pri každom použití.

V perforovaných plachtách je každých 100 cm predstrihané dierovanie, takže zvolený rozmer sa dá jednoducho odtrhnúť.

Plachty sú určené ako efektívna náhrada alebo doplnok pre ochranu klasických textilných plachiet. Eliminujú potrebu prania, šetria čas aj prevádzkové náklady a zároveň zabezpečujú vysoký hygienický štandard. Ideálne pre prevádzky s dôrazom na rýchlu výmenu, čistotu a rovnaký štandard pohodlia pre každého klienta.

Jednorazové plachty z netkanej textílie sú vhodné pre:
  • masážne a kozmetické salóny,
  • zdravotnícke zariadenia ako sú fyzioterapeutické ambulancie,
  • wellness a spa prevádzky,
  • tetovacie a beauty štúdiá.

Netkaná textília je priedušná, ľahká a zároveň dostatočne pevná na bežné profesionálne použitie. Plachty sú dodávané v rolke, čo umožňuje jednoduché odvíjanie z držiaka plachty.

Šírka 70 cm je vhodná pre štandardný rozmer masérskeho, kozmetického alebo vyšetrovacieho lehátka. Jednorazové plachty velvesa® ponúkame v neperforovanej aj perforovanej verzii, takže si vždy nachystáte pre klienta hygienický štandard podľa typu procedúry, na ktorú je objednaný.

Ďalšie možnosti využitia
Jednorazové plachty z netkanej textílie majú široké uplatnenie aj mimo masérskych, zdravotníckych a beauty prevádzok. Vďaka nízkej gramáži a priedušnosti sú vhodné aj na praktické použitie v domácnosti a záhrade všade tam, kde sa využíva netkaná textília.

Materiál: netkaná textília – 100% polypropylén (PP)
Gramáž: 15 g/m²
Farba: biela
Balenie: rolka 250 m x 70 cm

Recenzie 5

Martina
25.7.2024

S tovarom som spokojná. Rýchle dodanie.

0.0.0
velvesa
Szeleczki Bianka
2.10.2022

Čakala som lepšie

0.0.0
velvesa
Robert Kral
27.9.2022

S tovarom som velmi spokojny

0.0.0
velvesa
Kamila
29.5.2022

Praktická náhrada za klasické plachty.

0.0.0
velvesa
Kiki
2.5.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás