Fitlopta PEZZI GymBall MAX - 65 cm, fialová | velvesa.sk

PEZZI GymBall MAX 65 cm

PEZZI GymBall MAX 65 cm

17,60 €
14,67 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Originálne cvičebné lopty od Ledragomma! Lopty majú široký okruh uplatnenie od gymnastiky až po rehabilitáciu, od fitnessu až po aerobik vhodné k zábave, športu i terapiu.

Pezze Gymball MAX
Lopty Maxafe sú dvojplášťové a majú väčšiu odolnosť proti opotrebeniu trením, sú vyrobené z exkluzívneho materiálu flexton silpower. V prípade prepichnutia lopty nedochádza k prasknutiu a preto je ďaleko bezpečnejšia. K veľmi dobrým vlastnostiam týchto lôpt patrí ich dynamické správanie, vynikajúce flexibilita a elastickosť, stabilná forma držania a protišmyková úprava hrubšieho povrchu. Lopty sú na výber vo všetkých priemeroch. Maximálne zaťaženie lopty je 400 kg.

Správna veľkosť veľkého lopty sa určuje podľa výšky postavy alebo dĺžky paže.
Uvedená tabuľka je len orientačná výška postavy dĺžka paže priemer lopty
do 140cm 45 - 55cm 42cm
do 150cm 56 - 65cm 53cm
do 175cm 66 - 80cm 65cm
nad 175cm 81 - 90cm 75cm

Lopty Originál Pezzi® Gymnastik Ball sú určené predovšetkým na dosiahnutie správnej a príjemnej polohy tela pri sedení doma, v škole aj v kancelárii.
Vzhľadom k tomu, že sú tieto lopty vyrobené výlučne z (patentovaného) materiálu flexton silpower® vyvinutého našou firmou, ak sú používané v súlade s pokynmi a upozorneniami uvedenými v návode na použitie, v prípade náhodného poškodenia spôsobeného malými reznými ranami či prederavením dôjde k ich pomalému vyfúknutie, vďaka čomu je zaistená bezpečnosť užívateľa.
Okrem toho rezy (do 5 mm) alebo malé dierky môžu byť opravené špeciálne navrhnutým produktom "Fixa - Kit".
Dodávajú sa v 4 veľkostiach (o 42, 53, 65, 75 cm) a piatich perlovité farby. Povrch týchto lopty je zamatovo hebký a na dotyk veľmi príjemný. K lopte sa dá dodať kompletne a postačujúci cvičebný návod v šiestich jazykoch (verzia BOX).

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií