Relaxačný masážny med do sauny 250g | velvesa.sk

Relaxačný saunový med 250g

Relaxačný saunový med 250g

9,10 €
7,58 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
9,10 €
7,58 €bez DPH

Včelí med doplnený o éterické oleje citrónu, levandule a mäty. Využíva sa na ošetrenie pokožky a masáž tela počas saunových procedúr a kúpeľov.
Zjemňuje, hydratuje a vyživuje zároveň. Hodí sa na na všetky druhy pokožky.
Má relaxačný a chladivý účinok, aromatická zložka saunového medu v podobe éterických olejov upokojí a povzbudí. 

Pred použitím v saune odporúčame zmes krátko nahriať, aby získala tekutú konzistenciu. Naberte si do dlane potrebné množstvo a jemne ho naneste na zahriatu pokožku. Vstrebanie saunového medu môžete podporiť krátkou masážou, nie je to však nevyhnutné.
Po aplikácii zotrvajte vo vyhriatom priestore 10 - 15 minút, kým sa telo dostatočne prehreje.  
Krátko nato sa umyte teplou vodou, bez použitia mydla či sprchového gélu.

Môže sa použiť aj pre každodenné ošetrenie mastnej pleti a čiernych bodiek na tvári. Pre tento účel je lepšie zmes uchovávať v chlade, aby organické cukry prešli kryštalizáciou a med stuhol. Pred ošetrením navlhčite pleť ľubovoľným hydrolátom (kvetinovou alebo bylinkovou vodou), naneste med a opatrne ju masírujte. Vyhnite sa kontaktu s očami.
Prebytočnú zmes odstráňte navlhčenou kozmetickou utierkou.

100% prírodný produkt. Spôsob výroby je šetrný k životnému prostrediu.

Zloženie (INCI): Mel, Citrus limon fruit oil, Lavandula angustifolia oil, Mentha piperita oil, Limonene*, Linalool*
*prirodzená súčasť éterických olejov

Neobsahuje syntetické ani konzervačné látky.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií