Taška na masážne lehátko s predným vreckom | velvesa.sk

Taška na stôl

Taška na stôl

19,90 €
16,58 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
19,90 €
16,58 €bez DPH

Taška pre skladacie masážne stoly Lipt D-05, DS-01, DS-01V, D-05V, HL-01, DT-03 a pre stoly iných značiek s rozmermi 98 x 70 x 17 cm v zloženom stave.

Vyrobená z pevného textilného materiálu. Chráni koženku masážneho stola pred mechanickým poškodením.

Taška sa zapína na zips a je vybavená dvoma pevnými popruhmi, ktoré umožňujú pohodlné a bezpečné prenášanie masážneho stola. Na prednej strane tašky je vrecko na zips a nad ním menší popruh, ktorý zjednodušuje manipuláciu pri premiesťovaní zbaleného masérskeho stola.

Recenzie 10

Atanasiu Maria
22.4.2023

Taška je ok, ale perfektná by bola, keby bola zvnútra podšitá materiálom, ktorý by sa tak rýchlo neroztrhol. Celkovo som spokojný. Ďakujem!

0.0.0
velvesa
Hajnalka
12.3.2023

Rozmer je akurát dobrý, perfektne sedí na masážne lehátko. Bočné vrecko je praktické, kvalita materiálu je dobrá. S taškou som v plnej miere spokojná.

0.0.0
velvesa
Anikó
19.12.2022

Materiál je v poriadku, rozmery tejto jednej tašky vyhovujú na moje lehátko, lebo staršie sú trošku váčšie.

0.0.0
velvesa
Laca
13.9.2022

Produkt je dobrý, mám ho rád, lebo je ľahšie nosiť lehátko s ním ako s iným typom, vydrží dlho, ale každý rok kúpim jeden, treba meniť.

0.0.0
velvesa
Brehuescu Anca
7.7.2022

Materiál je ok, len na môj stôl je to trochu veľké.

0.0.0
velvesa
Adi
30.6.2022

Kvalita!

0.0.0
velvesa
Andy84
17.5.2022

Taska zadovazena na stol d05, nemam ziadne namietky. Pomaha pri castych presunoch, popruhy su spracovane dobre. Mozno by k taske sedela viac tmava farba, biela je nachylna na znecistenie, ale to je len moj subjektivny nazor, po funkcnej stranke je to velmi uzitocna pomocka pre mna ako masera, ktory sa casto presuva z miesta na miesto. Predajcu mam overeneho, som spokojny.

0.0.0
velvesa
Mone
13.5.2022

Veľmi kvalitná!

0.0.0
velvesa
Kominar257
4.5.2022

praktická, prispôsobivá

0.0.0
velvesa
Tímea
2.6.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií