Masážny stôl stacionárny dvojdielny
Farba koženky: krémová
Dynamická nosnosť: 270 kg
Statická nosnosť: 790 kg
Dĺžka: 190 cm
Šírka: 70 cm
Hmotnosť: 50 kg
Nastaviteľná výška: 64 cm - 90 cm
Hrúbka molitanu: 7 cm
Čalúnenie: Comfort Soft-touch PU
Lehátko je vyrobené z bukového dreva
Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 29,90 €
Príslušenstvo:
- ultra mäkký deluxe podhlavník
- nastaviteľný hliníkový držiak podhlavníka
- opierka rúk
Vlastnosti:
- vyklápacia jedna strana lehátka
- 11-polôh nastaviteľnej časti
- zaoblené rohy
- otvorená odkladacia plocha
- otvory na držiak podhlavníka na oboch stranách
- dvojitý zámok nohy pre väčšiu bezpečnosť
Masívne drevené sklápacie lehátko pre masérov, rehabilitačných pracovníkov, fyzioterapeutov, kozmetičky...
Lehátko je vyrobené z bukového dreva s nastaviteľnou výškou v rozmedzí 64-90 cm a s jednou vyklápacou stranou s 11-timi polohami polosedu. Polohovanie môže zlepšiť kontakt maséra s klientom napríklad pri reflexnej masáži a poskytnúť masírovanému väčšie pohodlie. Sklon hliníkového držiaka podhlavníka je jednoducho nastaviteľný pomocou rýchloupínaka. K výbave patrí pohodlný podhlavník z „Comfort Soft-touch PU“ čalúnením. Strih a švy podhlavníka sú riešené tak, aby čo najmenej otláčali tvár masírovaného a nepôsobili rušivo na masáž. Celé lehátko je potiahnuté rovnako kvalitným materiálom. Hrúbka viacvrstvového molitánu je až 7 cm, čo zabezpečí dokonalé pohodlie klienta. K príslušenstvu patrí aj opierka rúk. Všetky nohy majú gumenú podložku vďaka ktorej sa lehátko nešmýka po podlahe a má vysokú stabilitu.
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás