Salón DELUXE

Salón DELUXE

923,54 €
812,72 €
677,27 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
923,54 €
812,72 €
677,27 €bez DPH

Pri otvorení masážneho salóna má masér veľa vybavovania a starostí. V našom balíčku nájdete nielen produkty, ktoré pri bežnej prevádzke salóna určite využijete, ale aj množstvo produktov pre vyšší komfort masáže a spríjemnenie atmosféry masážneho priestoru. A to všetko so zľavou, ktorá poteší.

Ak si prajete inú farbu masážneho stola, valca a polvalca, uveďte to prosím do poznámky k objednávke. V prípade paravánu je na výber akýkoľvek trojdielny paraván zo sekcie Fotoplátno. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi vám s výberom poradíme.

Balík obsahuje:

  • 1. Masážny stôl Lipt® D-05V 1. Masážny stôl Lipt® D-05V
  • 2. Taška na stôl 2. Taška na stôl
  • 3. Polvalec 3. Polvalec
  • 4. Valec 4. Valec
  • 5. Molitan soft-touch pre podhlavníky 5. Molitan soft-touch pre podhlavníky
  • 6. Elektrická vyhrievacia podložka Comfort 6. Elektrická vyhrievacia podložka Comfort
  • 7. Masážny olej Základný 5l 7. Masážny olej Základný 5l
  • 8. Masážny olej Mandľový 1l 8. Masážny olej Mandľový 1l
  • 9. Dávkovač Tomfit - emulzie a oleja 1 liter 9. Dávkovač Tomfit - emulzie a oleja 1 liter
  • 10. Puzdro na masážny olej s opaskom DUO 10. Puzdro na masážny olej s opaskom DUO
  • 11. Ohrievač masážneho oleja Lipt® Evolve - Trio 11. Ohrievač masážneho oleja Lipt® Evolve - Trio
  • 12. Difuzér Kvapka 400ml 12. Difuzér Kvapka 400ml
  • 13. Éterický olej Eukalyptus 10ml 13. Éterický olej Eukalyptus 10ml
  • 14. Éterický olej Pomaranč 10ml 14. Éterický olej Pomaranč 10ml
  • 15. Éterický olej Levanduľa 10ml 15. Éterický olej Levanduľa 10ml
  • 16. Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2 (2 ks) 16. Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2  (2 ks)
  • 17. Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2 (3 ks) 17. Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2  (3 ks)
  • 18. Jednorazové plachty 500m x 80cm 18. Jednorazové plachty 500m x 80cm
  • 19. Masérska / Saunová plachta 110x240cm (10 ks) 19. Masérska / Saunová plachta 110x240cm  (10 ks)
  • 20. Uterák 30x50cm (10 ks) 20. Uterák 30x50cm  (10 ks)
  • 21. Uterák 50x100cm (10 ks) 21. Uterák 50x100cm  (10 ks)
  • 22. Osuška 70x140cm (10 ks) 22. Osuška 70x140cm  (10 ks)
  • 23. Velox Foam Extra 1l 23. Velox Foam Extra 1l
  • 24. Papučky (10 ks) 24. Papučky  (10 ks)
  • 25. Svalová sústava MUŽ 50,8x66cm 25. Svalová sústava MUŽ 50,8x66cm
  • 26. Kostra - oporná sústava 50,8x66cm 26. Kostra - oporná sústava 50,8x66cm
  • 27. Životná veľkosť driekových stavcov s krížovou kosťou a kostrčou 27. Životná veľkosť driekových stavcov s krížovou kosťou a kostrčou

Recenzie 1

Ráchel
30.4.2022

Rozumná investícia. Jedna objednávka mi zariadila celý masážny salón so všetkým, čo je k praxi potrebné. Farby a paraván som si mohla zvoliť podľa seba, čo veľmi oceňujem. Klienti sú s atmosférou spokojní, rovnako ako aj ja. Odporúčam :)

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás