Masér DELUXE

Masér DELUXE

492,74 €
443,47 €
369,56 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
492,74 €
443,47 €
369,56 €bez DPH

Ak to s masírovaním myslíte skutočne vážne, tento luxusne vybavený balíček je určený presne pre vás. Nájdete v ňom nielen všetko, čo potrebujete k vykonávaniu masáže, ale aj produkty pre väčšie pohodlie klienta aj maséra.

Ak si prajete inú farbu masážneho stola, valca, polvalca a poťahu na lehátko a podhlavník, uveďte to prosím do poznámky k objednávke. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi vám s výberom poradíme.

Balík obsahuje:

  • 1. Masážny stôl Lipt® D-05 1. Masážny stôl Lipt® D-05
  • 2. Taška na stôl 2. Taška na stôl
  • 3. Polvalec 3. Polvalec
  • 4. Valec 4. Valec
  • 5. Masážny olej Základný 1l 5. Masážny olej Základný 1l
  • 6. Dávkovač Tomfit - emulzie a oleja 1 liter 6. Dávkovač Tomfit - emulzie a oleja 1 liter
  • 7. Masážny olej Mandľový 500 ml 7. Masážny olej Mandľový 500 ml
  • 8. Elektrická vyhrievacia podložka Comfort 8. Elektrická vyhrievacia podložka Comfort
  • 9. Ohrievač masážneho oleja Lipt® Evolve 9. Ohrievač masážneho oleja Lipt® Evolve
  • 10. Puzdro na masážny olej s opaskom 10. Puzdro na masážny olej s opaskom
  • 11. Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2 11. Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2
  • 12. Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2 12. Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2
  • 13. Jednorazové plachty 250m x 80cm 13. Jednorazové plachty 250m x 80cm
  • 14. Masérska / Saunová plachta 110x240cm (5 ks) 14. Masérska / Saunová plachta 110x240cm  (5 ks)
  • 15. Set - ochranný poťah na masážny stôl a podhlavník 15. Set - ochranný poťah na masážny stôl a podhlavník
  • 16. Uterák 30x50cm (5 ks) 16. Uterák 30x50cm  (5 ks)
  • 17. Uterák 50x100cm (5 ks) 17. Uterák 50x100cm  (5 ks)
  • 18. Osuška 70x140cm (5 ks) 18. Osuška 70x140cm  (5 ks)

Recenzie 2

Ella
17.5.2022

Darček k ukončeniu školy, ktorý ma potešil zo všetkého najviac. Som veľmi spokojná so všetkým, čo mi prišlo. Už len začať masírovať ;)

0.0.0
velvesa
Lukáš M.
9.4.2022

Naozaj sa oplatilo objednať. Všetko prišlo v poriadku. Rýchle doručenie. Kvalitné produkty. 100% spokojnosť.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás